Alli, baba a štyridsať výtržníkov.

Alli baba a XL výtržníkov

alibaba

DANIEL HEVIER
Je hanba, že vôbec sa musí konať toto referendum, pretože sme dospeli asi do stavu takého morálneho a duchovného úpadku, že sa jednoducho diskutuje o neodškriepiteľných faktoch.
Rodiť, privádzať na svet nový život, oživovať prázdnotu.
Z rodiny vznikol rod.
Z rodov národ.
Z rodiny povstali všetky národy.
Deštruovať rodinu je zlé.

 
Skaven
Skaven | 3.2.2015 13:26

+1
Don Corleone approved


nonamex
nonamex | 3.2.2015 13:42

A kto ju destruuje, Dano? Tebe niekto zazvonil, ze ti chce znicit rodinu? Kazdy nech si zalozi aku rodinu chce, je to len jeho/jej starost a nie tvoja.


mch
mch | 3.2.2015 13:57

Presne tak, AzR len zbytocne vyvolava paniku a doslova nici rodiny nechutnymi sposobmi ako manipuluje ludmi a potom ta cast ludi co si uvedomuje ake kacirske sprostori to AzR hlasa je zla a vytlacana na okraj spolocnosti. AzR vytahuje z kontextu, ukazuje extremne priklady zo zahranicia, ktore nemaju nic spolocne so vseobecnym stavom!
Potom sa cele rodiny hadaju a rozchadzaju, len koli nazoru na homosexualov.


Alli baba a XL výtržníkov
Alli baba a XL výtržníkov | 3.2.2015 14:04

nonamex a este ako by to bolo krasne keby mi do tej rodiny nikto nezasahoval ziadnou povinnou "modernou" vychovnou metodou, to by som naozaj ocenil, keby vychova mojich deti zostala na mojich pleciach

mch - extremne priklady so zahranicia su len preto extremne, ze sa u nas este nastastie nestali a ja si chcem zabezpecit aby pre nas extremnimi aj zostali, nie som ovca a nenecham o tom rozhodovat druhych, preto vyuzijem sancu a hlasujem podla svojho vedomia a svedomia. ANO - nesuhlaism s tym aby bola sexualna vychova povinna.


nonamex
nonamex | 3.2.2015 14:11

takze chces tym povedat, ze budes hlasovat NIE/NIE/ANO, ked si vyznavac takej slobody? Lebo s tou vychovou, resp. nezasahovanim do vychovy, s tebou suhlasim. Posli si svoje decka kludne aj do klastora.


Alli baba a XL výtržníkov
Alli baba a XL výtržníkov | 3.2.2015 14:17

Ostatne otazky ma nezaujimaju. Hlasovaci listok, bude platny aj s jednou vyplnenou odpovedou ale priklady so zahranicia ktore spominal mch su pre mna dostatocnym dovodom zucastnit sa referenda a preventivne sa voci podobnej statnej sikane jednoznacne postavit za prava rodicov a teda aj moje a mojich deti. Netuzim koli vyhrade voci sex vychove platit pokuty alebo skoncit v base ako sa to deje v nemecku, len preto, ze som bol lenivy ist hlasovat ked som o tom mal sancu rozhodovat.


Skaven
Skaven | 3.2.2015 14:39

za 3. otazku by som hlasoval ANO len vtedy, ak by sa tykala vsetkych predmetov, nie dvoch
takto to nieje o slobode, ale o alibizme


Vajčiak
Vajčiak | 3.2.2015 15:10

pane Boze, ked vidim spojenie "nie som ovca" tak mam chut zobrat prvacku prvouku a omlatit ju dotycnemu o hlavu!

SAMOZREJME ze nie si ovca! si clovek, ako mozes byt ovca!?! becis snad, zeries travu, zahana ta pes a stara sa o teba baca? NIE! tak samozrejme nie si ovca!

riesite *****iny ludia. toto vase uzasne referendum nedokazalo nic ine, len rozdelit maly, 5 milionovy narod na minimalne 2 frakcie a odvratit pozornost od toho, co je dolezite - korupcia, nefunkcne sudnictvo, zalostne zdravotnictvo, naprd skolstvo (ktore produkuje nezamestnatelnych ludi), skorumpovana policia a minimalny zmysel pre zodpovednost za seba a svoje OKOLIE - pretoze NIE LEN jednotlivec je dolezity, ale aj jeho okolie, a tymto BOJOM ZA RODINU akurat rodinu zlikvidujete, pretoze sa kvoli vam budu rozpadat manzelstva! akurat vyrobite viac nestastnych deti, vy dementi!


mch
mch | 3.2.2015 15:15

Ali, ked su pre teba extremne priklady zo zahranicia ponaucenim, tak podla tohoto pravidla by sme mali zakazat vychovavat deti aj heterosexualom a to nemusime chodit ani do zahranicia!
Sezualne zneuzivanych deti je az 10,8 percent!
http://spravy.p...e-ich-byt-viac/
Alebo zneuzivanie adoptovanych deti napr:
http://www.noviny.sk/c/zahranicie/paet-deti


Alli baba a XL výtržníkov
Alli baba a XL výtržníkov | 3.2.2015 15:45

Lenze ja hovori o sikane so strany statu nie o nasili jednotlivca. Na to druhe mame sudy a policiu, to prve si musim evybojovat sami o tom je demokracia a jej najprimejsi nastroj referendum.


mch
mch | 3.2.2015 16:17

Stat sikanuje nejake deti? Ci ako to mam chapat?


Xytrolin
Xytrolin | 3.2.2015 16:50

@ alli: ty vychadzas z pohladu seba, ze nechces, aby niekto okremnamiesto teba rozpraval s tvojimi detmi o vztahoch a sexualite. Lenze kde mas istotu, ze tvoje deti sa chcu cele radostne rozpravat o sexe iba s tebou a maminou??? Rozumies, co chcem povedat? Deti sa prave o sexe nechcu a nevedia uvolnene rozpravat s rodicmi. A teraz to nevztahuj iba na seba a svoju rodinu. Chapes uz, v com je tu verejny zaujem?


vlado
vlado | 3.2.2015 17:53

ali, tvrdé fakty:
polovica nových manželstiev sa rozvedie
tretina detí je narodených mimo manželstva
pôrodnosť dlhodobo klesá

a to všetko bez pričinenia "LGBT lobby"

potraty dlhodobo klesajú
gravidita násť-ročných dievčat dlhodobo klesá

a to vďaka osvete


Alli baba a XL výtržníkov
Alli baba a XL výtržníkov | 3.2.2015 18:39

Xytrolin - ano toto chapem, ja som ale nikde nenapisal, ze usilujem zakazat sexualnu vychovu, ja len nechcem aby bola povinna, aby tak ako sa to stalo v nemecku museli rodicia co mali vyhrady museli platit pokuty, alebo dokonca skoncili vo vezeni, tomu asi neikto hovori novodoba demokracia a pravo na nazor, toto zas nechapem

vlado - skade vies, ze to je bez pricinenia LGBT lobby, skade si vzal nazor ze to POVINNA sexvychova vyriesi, jedine co prinesie je nezodpovednejsi pritup k sexu, antikoncepcia a interupcie zrovna nie su to najvhodnejsie o abuze hormonalnych farmak sa snad nemusim dlho rozpisovat ani o nasledkoch potratu na ludske telo, ale nechajme tvoje aj moje edohady ty si myslis, ze to prinesie efekt ja zas ze nie. To co uvadzas by urcite vyriesila moralna vychova ale tu nikto nepresadzuje. Jedno je vsak iste bez dohadov, ze vysledok je neisty a preto ja na tomto experimente moje deti pouzivat nemienim, preto chcem aby mi nebolo siahane na moje pravo rozhodovat aku vychovu svojim detom dam. Niekto snad potrebuje zatvarat rodicov do veznic aby sa tak mohol dostat k detom zdravo vychovavavnym a adoptovat si ich, ved rodicia su vo vezeni za to, ze mali vyhrady voci sexualnej vychove, takze kto sa o ich deti teraz postara snad len daky homopar ktory deti splodit nemoze, aj ked sa snazia vzdy vytlacia len nieco skarede a smradlave. ANO - som proti povinnej sexualnej vychove a v tomto kontexte uvazujem aj o ANO - som proti adopcii parmi rovnakeho pohlavia. Paradoxne ma k tomu priviedal diskusia s obhajcami LGBT lebo takto som o tom nikdy neuvazoval, ale ked uz to tu preberame a zamyslam sa nad tym hlbsie veru to znie az napadne suvisle.


vlado
vlado | 3.2.2015 20:49

ali, veď som ti posielal link, že ty si ho nepozeral? http://www.rozh...erstvi--1449197 viem to pretože to sú dáta zozbierané za desiatky rokov. povinna sexualna vychova je aj teraz a je tu už dlho, za komunistov sa tomu hovorila vychova k manželskému životu alebo tak nejak a znižovanie potratov a natality neplnoletých dokazuje, že je to dobrá vec.
veď to je jednoduchy sedliacky rozum, keď deťom v škole povieš na čo je kondom, tak je oveľa pravdepodobnejšie, že ho v prihodnej chvili použiju, ako keby o ňom počuli od kamaratov. anitkoncepcia, neplodné dni... odkiaľ ak nie zo školy o tom majú vedieť?
o tom prípade v nemecku som ti tu už niekoľkokrát dokázal, že chlapík šiel do basy pretože nezaplatil 30e pokutu, nakoľko jeho dieťa odmietalo chodiť na predmet, tzn. porušovalo školskú dochádzku, je uplne jedno na aký predmet nechcelo dievča ísť. ako som už písal, chlapík patrí k sekte Organische Christus-Generation (OCG), veria v mesiášsku reinkarnáciu svojho vodcu, odmietajú "čipovanie", iluminátov, popierajú holokaust a odmietajú očkovať deti (vskutku krásne kombinácie). už mi je jasné že nechceš počuť argumenty a dôkazy, máš to v hlave proste zrovnané ako máš a to ti stačí.


Xytrolin
Xytrolin | 4.2.2015 21:52

@allino: dam ti este jeden priklad: otecko je hajzel prasak a przni malu dceru. Mama nic netusi. Otec v skole schvalne nahlasi nesuhlas so sexualnou vychovou dcery. Nasledne ma volne posobisko fritzlovat dceru mozno aj do 16 rokov jej uboheho detstva.


Alli baba a XL výtržníkov
Alli baba a XL výtržníkov | 5.2.2015 08:52

stava sa vselico aj ked osobne si myslim, ze ak ziju v jednej domacnosti a komunikuju, tak nie je myslitelne aby si matka nic nevsimla. A na margo nadhodenej situacie mozem len dodat, ak bude ucitel sex vychovy pedofil a v kaninete skusat na detoch svoje ucebne pomocky a rodica sa ohradia tak skoncia vo vezeni lebo brania svojim detom v povinnej sex vychove a potom by si ich deti akurat adoptovali homosexuali ktory ziadne vychradi mat nebudu, oni urcite deti doma zneuzivat nebudu lebo homosexuali sa nikdy ziadneho nasilia nedopustiti a veznice su preto plne len nasilnych heterakov. Alvbo mozu rodicai volit druhu moznost deti nechaju pedagogovi fritzlovat az do konca strednej skoly a vsetko bude podla zakona OK. Snad si ten argument naozaj nemyslel vazne?


Skaven
Skaven | 5.2.2015 08:56

ALi, pis knihy, fantaziu mas genialnu


Alli baba a XL výtržníkov
Alli baba a XL výtržníkov | 5.2.2015 09:01

Ostanem skromny, pocta patri xytovi, moj prispevok bol len reakcia na obdobnu fantaziju z jeho hlavy, nebudem si privlastnoavt nikoho dielo ktore som len parafrazoval.


Xytrolin
Xytrolin | 6.2.2015 10:52

@alli: Ty by si mohol byt konstrukter :) Vies krasne konstruovat. Vzdy ked pride rec na skolu a ucitela sexualnej vychovy - tak z pohladu Tvojho a z pohladu AzR je to VZDY UCITEL - MUZ - ZVRHLIK. Pricom je uplne jasne, ze to bude zena na 90%, lebo nase skolstvo trpi problemom PREFEMINIZACIE. Ale statistiky vravia aj nieco ine: a sice, ze zneuzivanie v rodine najblizsimi prislusnikmi je velmi caste (dokonca statistiky priznavaju, ze o casti pripadov sa navyse nedozvedia!). Cize co je pravdepodobnejsie? Ze ucitel sexualnej vychovy - bude muz a bude fritzlovat v kabinete - alebo ze stryko, otec, dedko budu robit v rodine peklo?


nonamex
nonamex | 6.2.2015 14:12

Xytrolin, povedz rovno, ze si tym myslel Allibabu... sorry kamo, ale je tu velka pravdepodobnost, ze si zvrhlik, ked mas furt plnu hubu sexualnych uchiliek... ale vies, u nas pochopenie nenajdes. Ic radsej na referendum.


 
Nie ste prihlásený, pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
 
 
SkryťZatvorit reklamu
loader