Alli, baba a štyridsať výtržníkov.

Alli baba a XL výtržníkov

alibaba
Kefalín, čo si představujetě pod takým slovom absurdný?
 
Skaven
Skaven | 25.3.2015 08:54

typicke od fanatikov
konecne zacnite davat pokuty masturbujucim muzom
:facepalm


Alli baba a XL výtržníkov
Alli baba a XL výtržníkov | 25.3.2015 09:00

Co ma poda teba spolocne masturbacia s dnom pocateho dietata? Pre teba aj den narcisov, den bielej pastelky, den zien, den otcov, den bez aut, den bez cigariet, ... vsetko je fantizmus?


Skaven
Skaven | 25.3.2015 09:02

co je den pocateho dietata?
den dobrej jebacky?


Obdivovateľ precedu

Skaven
Skaven | 25.3.2015 09:03

kedy bude den narodeneho dietata? ci to vas fanatikov uz nezaujima? len ta "skurvena"interupcia


Skaven
Skaven | 25.3.2015 09:03

tj, to bola ironia, ten MP, ak nevies


Obdivovateľ precedu
Obdivovateľ precedu | 25.3.2015 09:05

A nie je to ocividne ? ;-)


Skaven
Skaven | 25.3.2015 09:06

jo jo, to bolo pre ALLIho, lebo on tomu zacne verit :D


Obdivovateľ precedu
Obdivovateľ precedu | 25.3.2015 09:08

Skaven: mas pravdu, nabuduce musim aj vysvetlenie k takym veciam pridavat.


noss
noss | 25.3.2015 09:28

Ľudí je na zemi ako sračiek. Orlov je na slovensku 200!
Neviem kto je ohrozený. Keď bude na slovensku 200 ľudí tak som za zákaz interrupcií aj ja.


Alli baba a XL výtržníkov
Alli baba a XL výtržníkov | 25.3.2015 09:41

No ked vas tu tak citam, tak to sklor pripada, ze prave vy ste fanatici. Co vam prekaza na ochrane vlastneho druhu? Ci len mate potrebu reagovat na vsetky moje prispevky? Ved nemusite stale davat najavo, ze som vas idol.


mch
mch | 25.3.2015 10:00

A kde mas vycislenu hodnotu pocateho dietata? Ta je nevycislitelna a daleko vyssia ako 4610 eur, tak neviem o co ti zas ide ..


Alli baba a XL výtržníkov
Alli baba a XL výtržníkov | 25.3.2015 10:24

Hodnota pocateho dietata je cca. -450 € zhruba toľko stoji vykonat jeden potrat. Teda rozdiel ceny za pocateho orla a za pocateho cloveka je 5060 € v neprospech cloveka. To si ja predstavujem pod takym slovom absurdne.


puchino
puchino | 25.3.2015 10:59

Ale tak zase orol ked pride o vajce stale ma druhe len musi nosit tesne trenky aby si to zvysne vajce neoplieskal o vrcholky stromov.


meh
meh | 25.3.2015 11:17

ja suhlasim s allim, potraty by mali byt lacnejsie a niektorym dokonca preplacane, aby sa ten cenovy rozdiel aspon zmensil, ked uz nie uplne odstranil.


Obdivovateľ precedu
Obdivovateľ precedu | 25.3.2015 11:50

Zrejme ide o otvorenie tupoidnej tzv. prorodinnej propagandy ked pocate dieta vznika uz 0.003 sec po splynuti vajicka a spermie.

A je to tak, lebo pan farar povedali. ;-)

P.S.: Every sperm is sacred, takze Alli dufam, ze si kazdu svoju spermiu vyuzil na plodenie.
Inak si len obycajny vrah spermii ako vsetci ti neverci. :-)


mch
mch | 25.3.2015 13:31

To je co zas za stupidny argument .. porovnavat cenu potratu a orlieho vajca? Nemas to trosku pomotane? Ja ti rozmlatim orlie vajco aj zadarmo! Alebo skus mi zaobstarat zive pocate dieta za 4620 eur!


Alli baba a XL výtržníkov
Alli baba a XL výtržníkov | 25.3.2015 13:36

Ja ako biolg mam celkom ucelenu predstavu o tom kedy vznika zivot a na to nepotrebujem tvoje prepocty predseda. Len ta vyvediem z omylu, ak ti niekto tvrdil, ze spermija je plod, tak ta ukrutansky klamal, k pocatiu dokchadza ked spermija prenikne do vajicka tzv. zygota. kazdopadne takyto utvar uz ma vsetku vybavu a predpoklady vyvynut sa do dospeleho jedinca.


Alli baba a XL výtržníkov
Alli baba a XL výtržníkov | 25.3.2015 13:38

mch - to je fakt stupidne, ze plod orla chranime a za znicenie vlastneho plodu este aj platime. Ale taki sme uz my ludia absurdni.


Skaven
Skaven | 25.3.2015 14:17

Alli, ved teba nikto nenuti nic nicit, ani na potraty nechod ani prazenicu z orla nerob... ale neser sa svojimi nazormi inemu do zivota


Obdivovateľ precedu
Obdivovateľ precedu | 25.3.2015 14:21

Cize podla teba zigota = (pocaty) clovek. To je tvoja predstava ? Fakt ?

A spermia (ci vajicko) je iba predstupnom zygoty - taktiez ide o zivu bunku ako prave vzniknuta zygota.

Takze ked to napisem kruto aj spemia sa moze rovnako stat dospelym jedincom ak ju ale nesplachnes do zachoda, alebo ju nezabijes diabolskou antikoncepciou.


Alli baba a XL výtržníkov
Alli baba a XL výtržníkov | 25.3.2015 14:24

Skaven tebe sa kto sere do zivota, ved ti nekazem citat moje prispevky. A to ze je dnes den pocatych deti, je fakt ktory ani tvoja fobia zo vsetkeho co ma hodnotu nezmeni.
A ked uz sme pri tom kto koho co nuti, tak potom sa vratim k teme vyhrady svedomia, som rad ze si konecne pochopil ako je toto pravo potrebne, aby sa druhy nesrali do zivota tym co maju iny nazor.


Obdivovateľ precedu
Obdivovateľ precedu | 25.3.2015 14:31

Alli uz si zabudol ako si sa trepal na slavne referendum ktore malo v pripade uspechu nariadit zakonom (tzn. povinne pre vsetkych) to co si zela ista ideologicky poznacena cast obcanov (bez objektivnych dokazov samozrejme) ?


Skaven
Skaven | 25.3.2015 14:31

Ja na rozdiel od teba sa do tvojho zivota srat nechcem, ty a tebe podobni chcu urcovat co je moralne a co nie, len neviem kde ste to pravo ziskali


Alli baba a XL výtržníkov
Alli baba a XL výtržníkov | 25.3.2015 14:32

Predseda, neda sa vysvetlit ti pocas tejto diskusie celu biologiu, to si mal byt pozornejsi v skole. Len ti poviem, ze na zivoit treba plny pocet chromozomovej sady a to samotna spermia nema, no ked sa spojenim s vajickom chybajuca polovica chormozomov doplni zacina vyvoj a delenie, to je novy zivot. Spermia sa nikdy delit nezacne, ta vznika a dozrieva uplne inde, ale je to skutocne vemi zlozity proces na dlhu debatu.


Alli baba a XL výtržníkov
Alli baba a XL výtržníkov | 25.3.2015 14:33

Skaven - takze ty mas pravo diktovat co je spravne a co nie? ja som tu ale nic o tom co je spravne a co nie nepisal, len som dal prispevok, ze dnes je den pocateho dietata. Neviem preco to nedokazes stravit, ale to je cisto tvoj problem.


Skaven
Skaven | 25.3.2015 14:35

to co je pocate, nieje dieta ale zygota, ako si spravne podotkol, takze oslavujte den zygot :) to co oslavujete je manipulacia verejnou mienkou, to vam ide bohovsky ;)


Obdivovateľ precedu
Obdivovateľ precedu | 25.3.2015 14:39

Alli baba a XL výtržníkov: spermia, vajicko a zygota su rovnako zive bunky takze ked chces chranit bunecny zivot nezabijaj svoje spermie.

Mne vedomosti a logicke uvazovanie nie su cudzie, niekomu kto povazuje za synonyma zygota a clovek uz asi ano. ;-)


Alli baba a XL výtržníkov
Alli baba a XL výtržníkov | 25.3.2015 14:42

Skaven - a to co sa narodi nie je dieta ale novorodenec :-) a ak sa narodi predcasne tak to je mebrio alebo co. kazdym rokom sa znizuje vek plodu ktory prezil predcasny porod, az do takej miery, ze uz sa casto potrat a predcasny porod casovo prelinaju. Takze ty si dovolis povedat kedy nastal daky imaginarny zlom ze to este nebol a uz to je zivot, mozno je to uplne jednoduchsie, u mna je to zivot lebo to rastie a dospieva, do dospeleho jedinca a to nastava pocatim. U teba je to kedy?


Alli baba a XL výtržníkov
Alli baba a XL výtržníkov | 25.3.2015 14:45

zygota rastie a vyvyja sa zacal proces dospievania, takze ak je pre niekoho pohlavna bunka a vyvyjajuci sa organizmus to iste, tak ma poriadne medzery v zakladnom vzdelani. Mozno v tom je ten problem, ze ty si sa zacal ako tvrdis vyvyjat az od povedzme 28 dna zivota, dovtedy si bol len zhlukom pohlavbych buniek a tak niet cudo co s s teba takou formou vyvynulo.


 
Nie ste prihlásený, pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
 
 
SkryťZatvorit reklamu
loader