Alli, baba a štyridsať výtržníkov.

Alli baba a XL výtržníkov

alibaba
Kto je (ne)normálny?       a       Kto sú títo normálni? Zdroj: komentare.sme.sk
 
rtrkzmlt
rtrkzmlt | 16.1.2014 14:47

a kto ma byt ten kto definuje hranice normalnosti? cirkev? ty? ja?


Alli baba a XL výtržníkov
Alli baba a XL výtržníkov | 16.1.2014 15:00

normalny je priemer, teda urcite nie extrem, je normalne chodit po ulici nahati a davat nahlas najavo svoju "normalnost"?


rtrkzmlt
rtrkzmlt | 16.1.2014 15:39

to je FESTIVAL, oni tak nechodia normalne do roboty, vies?


rtrkzmlt
rtrkzmlt | 16.1.2014 15:40

a vlastne co je teba do toho kto a ako kde chodi?


Alli baba a XL výtržníkov
Alli baba a XL výtržníkov | 16.1.2014 15:53

A co je ich do toho ako chcem ja vychovavat svoje deti? ale vratme sa, tema bola kto je normalny, pripada ti ich spravanie sa hoc aj ako festival normalne, je nenormalne fotbalove vandalstvo, je rovanko hlucne a zanecha za sebou casto rovnaku spust.


rtrkzmlt
rtrkzmlt | 16.1.2014 17:08

jezisi a ako sa ti homosexuali staraju do vychovy tvojich deti? kazdy sa tym ohana, pritom naozaj nerozumiem ako moze niekto iny ovplyvnit vychovu tvojich deti, bud im to vysvetlis, alebo nie, tak kde je problem??

a po Pride ostane neporiadok, to si tym chcel povedat? asi ako po kazdom podujati kde pride mrte ludi, nemyslis? akoze masa ludi je hlucna, no, co ineho sa da cakat, zeano.

stale cakam na zmysluplny argument.


rtrkzmlt
rtrkzmlt | 16.1.2014 17:13

Ale strašne sa mi páči, akú majú všetci úprimnú starosť, aby len preboha dieťa neprišlo o model otca.

Fajn. Škoda, že vašu bandu netrápi pri viac než 10.000 rozvodoch ročne (na SK), kedy sú deti spravidla ponechané v starostlivosti matky a kontakt detí s druhým rodičom (a jeho odopieranie) sa stáva praktickým nástrojom na vydieranie otcov.

Nehovoriac o dalsich tisícoch tradičných rodín, v ktorých si deti neprajú nič iné, aby ten ožran a násilník z domu vypadol (napríklad).

Mraky vnútorných faktorov v manželstve ohrozujú rodinu neporovnateľne viac než kultúrne zrovnoprávnenie homo manželstiev.

alebo ešte toto skús:

„Máme len dve možnosti. Buď budeme popierať, že sú tu ľudia, ktorí nežijú podľa predstáv niekoho iného, alebo rešpektovať, že spoločnosť je čoraz pestrejšia.“


vlado
vlado | 17.1.2014 00:07

normálne je to na čom sa spoločnosť (komunita, skupina, sociálne vrstva...) dohodne že je to normálne. homosexualita bola normálna v antickom grécku, v ríme... v arabských krajinách je zase normálne mnohoženstvo. v mongolsku bolo zas normálne že ženy mali viac mužov. u egyptských faraónov bolo normálne že si brali za ženy vlastné sestry. naša spoločnosť začína čoraz viac akceptovať homosexualitu a považuje ju čoraz viac za normálnu. buď sa s tým zmieriš alebo ...


Skaven
Skaven | 17.1.2014 07:42

Alli baba, precitaj si to

http://www.hrkut.sk/2014/01/ktoreze-prikazanie/


Alli baba a XL výtržníkov
Alli baba a XL výtržníkov | 17.1.2014 14:04

rytier kozmoletu - ako sa ti homosexuali staraju do vychovy tvojich deti?

Skus LGBT blogerom ako je pr. Pietruchova napisat, ze ty nemas zaujem aby tvoje deti boli predcasne sexualizovane a teda aby nepresadzovala povinnu sexualana vychova od urciteho utleho veku dietata. Uvidis co ti napisu, ako si bigotny, intolerantny a ako mas urcite ty sam problem so svojou sexualitou.... Potom pochopis aka je ich propaganda masivna a preco o ich "trapeni" citame coraz castejsie. Podla mna im ani nejde o ich prava akurat chcu byt vsade a prave ziskat viac clenov do svojich organizacii, na to je najlepsia metoda vsetpovat detom do utlaho veku ako je ich predstava o zivote najtolerantnejsia a najvhodnejsia a ze ani nepotrebuje tolerovat predstavy druhych hoc ich je aj vacsina.

Ved uz maju svoje prava tak co chcu. ja som nikde nenapisal, ze mi prekaza ak by sa registrovali ich partnerstva, ale nechcem aby mali rovnaku poziciu ako manzelstva. manzelstva zial ako pises casto v krize, ale produkuju potomkov platicov dani, za to by si ich snad mal stat predsa len trochu viac vazit. Vsetko je vec nazoru, ale ja nesuhlasim aby sa sexualna vychova uprednostnila pred ostatnou vychovou, liberalne zdruzenia presadzujuce prava LGBT tvrdia, ze dieta je sexualna bytost a preto sa ma sexualna vychova zaviest uz od 4 rokov zivota. Nesuhlasim som rodic a moje dieta je v prvom rade ludska bytost a az potom sexualita, takze prednostne ho nebudem ucit sexualnu ale skor eticu vychovu, jazyky, prirodne vedy, ked bude poznat biologiu tak v case az objavy svoju sexualitu budem pripraveny odpovedat mu na otazky v tejto oblasti, preco mu to ma podsuvat daky ucitel vo vseobecnej rovine od skolky, bez ohladu na individualne rozdiely jednotlivcov. Preto ja hovorim vseobecne liberalom a ich agende ako celku nie, lebo oni mozno dokazu vychovat sexualne bytosti, ale obavam sa ci dokazu vychovat aj ludske bytosti, preto nemaju mat LGBT rovnake prava, napr. by som im nedovoli adopciu, co moze vychovat bisexual z chlapca ked ten bude vidiet, ze ma dvoch otcov alebo dve matky a ich rozne kombinacie, pochybujem, ze takto vychovane dieta bude schopne stabilneho partnerstva. Chceme urobit takyto experiment na vlastnych detoch, ze ved uvidime ako to dopadne a potom sa vysledok testu vyhodnoti, ale ved to su ludia a ponesu si to az do hrobu a prenesu to aj na svojich potomkov. Preto tieto veci presadzuju v zasade nerodicia, lebo on sa o buducnost svojich deti a o ich povinnu deformaciu neboja.


Alli baba a XL výtržníkov
Alli baba a XL výtržníkov | 17.1.2014 14:22

vsetky ucastnikom diskusie dakujem za prispevky, v zasade nemam nic roti homosexualom, skor mi lezu na nervy liberalne nazory ako take, lebo sa lutuju a pritom si najintolerantnejsi od vsetkych, tieto moje prispevky do gulasa boli len odpovedou na prispevky ktore tu na gulasi maju snahu zosmiesnovat tradicnu kulturu a hodnoty rokmi overene a zauszivane, nemam zaujem sa tu skriepit, len vyuzivat svoje pravo tiez prezentovat svje nazory vtipnou, formou, tak ako svoje prezentuju liberali a LGBT propaganda, lebo masivnost ich propagandy ma uz ozaj otravuje a nechcem, sa len ticho prizerat ako presadzuju svoje a vytvaraju dojem, ze su v prevahe, lebo denne citam ako sa im krivdi no zabudaju, ze aj druhy ludia maju svoje prava a slobody, som za toleranciu a ta ako som uz pisal musi byt vzajomna


rtrkzmlt
rtrkzmlt | 17.1.2014 14:34

Ved uz maju svoje prava tak co chcu - ktore prava mas na mysli? mat zvazok rovnocenny manzelskemu? ten nemaju a o ten im ide.

...ale produkuju potomkov platicov dani, za to by si ich snad mal stat predsa len trochu viac vazit. - PROSIM? toto sa mi dufam iba zazdalo.

bla bla dalsie tvoje kecy o tom ako by si ty nesuhlasil s adopciou, no zial to su len tvoje domnienky, pripadne si ich prebral z nejakeho pastierskeho listu, no veda prinasa dokazy zalozene na vyskume a tie hovoria nieco ine. bol o tom clanok v SME tento tyzden, s odkazmi na tieto studie. skus si ho precitat.


Alli baba a XL výtržníkov
Alli baba a XL výtržníkov | 17.1.2014 14:44

Nie nezda sa ti, mne sa zda, ze ty nechapes v com je buducnost naroda, urcite nie v homozvazkoch, ale v detoch a ako som napisal, je to vec nazoru, ja som presvedceny o tom, ze uz dnes nema kto robit na dochodky a znizovanie populacie to urcite len zhorsi, ako v tomto zakladnom smere pomozu statu homopartenrstva. Kolko potomkov uz priniesli? Vzdy platilo a aj dnes plati, ze pocetnost je zaruka prezitia, preto dnes Cina a India valcuju ekonomiku, preto vzdy v historii expadnovali populacne silne narody. Narod ktory nema potomkov je odsudeny na zanik.

PS: Aby som vyuzil moznost hajit svoje prava tak ako tuto moznost vyuziva druha strana nepotrebujem ziaden pastiiersky list. To je rovnake ako keby som ja tvrdil, ze potrebujes Pietrudchoej blog aby si mal cim argumentovat a poviem ti tie jej z kontextu povytrhane polopravdy stoja na vode.


Error ŠtyristoŠtyri
Error ŠtyristoŠtyri | 17.1.2014 14:52

Alli baba, prestaň sem nahadzovať podobné trápne obrázky, ktoré nemôžu pripadať vtipné snáď ani len tebe. Na tejto stránke by sa mal uverejňovať humor! Navyše mi tie tvoje hysterické komentáre ohľadom homosexuality pripadajú značne podozrivé (a určite nie len mne). Odblokuj svoju análnu čakru, poriadne sa nad sebou zamysli a uvedom si konečne to, čo tu mnohý už dávno vedia - teda že za tým tvojím prehnaným odporom k homosexualite sa neskrýva žiaden rozumný argument, ale jednoduchý fakt že sám si potlačený (či skrytý?) HOMOSEXUÁL!!!


rtrkzmlt
rtrkzmlt | 17.1.2014 14:54

ako "homozvazky" mozu ovplyvnit buducnost naroda, come on, pises blbosti a to stale dookola. gayovia a lesby v nasej spolocnosti uz teraz ziju, to ze sa budu moct sobasit nijako neovplyvni ich schopnost/volu reprodukcie a toto tvoje znizovanie populacie je argumentacne zlyhanie. este raz - to ci sa homosexuali mozu sobasit alebo nie nijako neovplyvnuje mnozstvo potomkov na slovensku.

takze koho "argumenty" tu stoja na vode?

Pietruchovu mi tu netahaj


Alli baba a XL výtržníkov
Alli baba a XL výtržníkov | 17.1.2014 15:00

Error 44 - ty si ma odhalil, co budem teraz robit, moj zivot dalej nema zmysel.

Inak bude rozpravat ked budes mat deti a vdaka liberalom ich budes musiet ucit nieco co nepovazujes za vhodne, najma pre nizky vek. Ja nikoho nenutim aby deti ucili to co chcem ucit svoje deti. Ale toto pochopi len rodic. A to ze sa odlozila povinna sexualna vychova o rok znamena, ze o rok sa to opat zacne a este masivnejsie presadzovat. Ja nikoho nenutim aby ucil deti prednostne etiku, moralku, jazyky, tak ked chcete ucte svoje deti ak ich mate prednostne o sexe ale nevnucujte to mne a mojim detom.
Preco ti vadi moj nazor, za prve ho nemusi citat a za druhe mohol by si byt aj trochu toleratny a to znamena, ze nie brat len to co si ty myslis, ale zniest, ze ma niekto aj iny nazor.

PS: staci ze mas pred prispevkom nick, nemus sa na konci prispevku podpisovat :-)


Error ŠtyristoŠtyri
Error ŠtyristoŠtyri | 17.1.2014 15:04

beztak ti z tých decák vyrastú bukvice


rtrkzmlt
rtrkzmlt | 17.1.2014 15:04

zrazu som ja netolerantny, sranda :) som, len ked mlatis prazdnu slamu, tak to uz je o inom


Alli baba a XL výtržníkov
Alli baba a XL výtržníkov | 17.1.2014 15:17

rytier kozmoletu - preco sem tahas dake pastierske listy?

Ako som pisal uz skor, propaganda LGBT ma zaujem ziskavat novych clenov do svojich radov a to na reprodukciu ma vplyv. Ked uz spominas dake studie, tak vies, ze znacna cast mladeze v puberte aspon raz zapochybuje o svojej orientacii, vacsina vsak po prehrmeni hormonov pochopi, ze pohlave ma dane, cim viac budu mat ponuk a lapacov na ich sexualnu orientaciu o to viac zmatenych a PRESVEDCENYCH homosexualov vznikne. Lebo ked ho v case neistoty oslovi spolok homosexualov a raz s nimi zacne tak uz nebude ani sam vediet kam ho nasmerovali, oblbnut adolescenta nie je nic tazke a zvlas ak mu od detstva bude prezentovane ako je to normalne. A ak ideme dalej na to vedecky, preco sa statisticky o homosexualoch hovori ako o rizikovych v epidemiologickych studiach, lebo su promiskuitni a vyskyt pohlavne prenosnych ochoreni je u nich podstatne vyssi. Takze nchejme ich nech nase deti pretvaraju na svoj obraz. Toto si chel pocut?


rtrkzmlt
rtrkzmlt | 17.1.2014 15:34

Ako som pisal uz skor, propaganda LGBT ma zaujem ziskavat novych clenov do svojich radov a to na reprodukciu ma vplyv.

aha, takze podla teba sa niekto rozhodne ze okej, tak ja budem zrazu gay a nebudem mat deti???

koniec, akakolvek diskusia s tebou je zbytocna, pretoze si debil. ano, debil a je mi ta luto.


rtrkzmlt
rtrkzmlt | 17.1.2014 15:36

a btw, nie vsetci homosexuali su promiskuitni, takisto ako nie vsetci heterosexuali su striktne monogamni/nepromiskuitni, si tu cucas z prsta blbosti a toto je na vas najhorsie. tliachat dojmy a stavat na tom svoje nazory.


Alli baba a XL výtržníkov
Alli baba a XL výtržníkov | 17.1.2014 23:01

Ze homosexuali su rizikovou skupinou pohlavne prenosnych ochoreni nie je dojem ale fakt, ze namotat pubertiaka ked ma vzburene hormony a v hlave zmatok, a spravit z neho homosa je realne to tiez nie je dojem ale fakt. Este raz opakujem, kde sa v tebe berie tolko tolerncie? ak ma niekto iny nazor tak je intolerantny debil, ak zdiela tvoje nazory, tak je potom zrejme tolerantny inteligent. Nepriopada ti to zvlastne? :-)


vlado
vlado | 17.1.2014 23:59

podľa kinseyho je stupnica sexuálnej orientácie od 1 po 6. 1 je čistý hetero, 6 je čistý homo. tzn. veľmi veľa ľudí má v sebe niečo hommosexuálne. je to vrodené, nedá sa to získať, chytiť ako chorobu. ja nerozumiem ako si to ty a tebe podobní predstavujete, akože LGBT komunita niekoho odchytí a toľko do neho hučí až sa z neho stane homosexuál? povedz, teba by presvedčili? je to len sexuálna orientácia, nič viac. ak sa s takým človekom budeš stýkať v zamestnaní, vôbec nič si nevšimneš, to či to strká niekomu do zadku ťa nemusí zaujímať, tak isto či druhý kolega spáva s manželkou alebo s milenkou. naozaj píšeš hlúposti, na reprodukciu detí samozrejme nemá vplyv či sa teplý ožení či nie.
inak, raz som čítal zaujímavú štúdiu o biblii, rozoberali prečo je homosexualita v biblii prísne trestaná. výsledok je jediný dôvod a to tebou spomínaná reprodukcia, chlap s chlapom nemôže mať deti všakáno, ale lesba s chlapom môže. zistili to veľmi jednoducho, v biblii je niekoľko krát spomínaný trest pre teplých ale ani jeden krát nie je spomínaný nejaký trest pre lesbičku, to isté platí pre korán. čiže žiadne kecy o tom že je to nemorálne, priečiace sa bohu a ja neviem čo ešte, jednoducho to bolo opatrenie, ktoré vo vtedajšej dobe (cca 2500 rokov p. n. l.) o niečo viac zaručovalo prežitie rodu.


Alli baba a XL výtržníkov
Alli baba a XL výtržníkov | 18.1.2014 08:35

a ja som presne o reprodukcii pisal a o tom, ze zachovanie neroda sa neda realizovat inak len pocetnostou, vid Cina.


rtrkzmlt
rtrkzmlt | 18.1.2014 09:44

ano si debil lebo to co tu splietas niesu nazory ale demagogocke zvasty podlozene nicim.

pretoze sexualna orientacia je vrodena . vrodena. cize ta nikto nepresvedci. mnoho ludo v sexe experimentuje, ale tiez komu sa to prieci, tak to skusat nebude a o adolescentoch to plati takisto. tak co tu meles ty vole. som zvedavy kde si toto cital resp. na zaklade akych myslienkovych pochodov si k tomu dospel. v hlave zmatok mas jedine ty, odporucam hlbsie studium problematiky, ak ti nieco hovori vzdelavanie.


Alli baba a XL výtržníkov
Alli baba a XL výtržníkov | 18.1.2014 10:33

Aj ja som rad, ze sme spolu pokecali. Viem ze sa nezhodneme, ale nerozumiem preco si tak "tolerantny", ze si skoncil pri urazani, tomu ja oponentura nehovorim, len netolerovanie nazoru druheho. Ja nemam nic proti homosexualom, akurat nesuhlasim, ze maju mat rovnake vyhody ako rodicia teda ti co dali narodu potomkov. Aj sam vies ak si tak inteligentny a vzdelany, ako sa tvaris, ze nie kazdy homosexual je skutocne homosexual, len chce byt ten clovek casto zaujimavy a inak sa mu to nepodarilo len vystrednostou, tak ako vidiet na tom onbrazku ich prejavy. Nepotrebujem socialnu ci psychologicku studiu nato, aby mi bolo jasne, ze pubertiak co chce byt odlisny od vsetkeho lahko podlahne trendu, novinkam a davovej psychoze, ak teda pride do kolektivu homosexualov v citlivom obdobi vyvoja tak ani sam nebude vediet co je, ale bude mat k osvojeniu si homosexuality ovela blizsie. Vies dobre, ze mnohe celebrity sa stali homosexualmi az ked ich slava upadala, takze je to ozaj podozrive, ak im to zvysilo popularitu, ze zrazu objavili v seba, to co im cely zivot nechybalo a tieto celebrity vedia sthunut mladez. Lenze ako som pisal predpokladam, ze nemas deti, tak toto neriesis. Prejam pekny vikend.


rtrkzmlt
rtrkzmlt | 18.1.2014 11:46

bludy, fakt, bludy


vlado
vlado | 18.1.2014 13:40

ale predsa nemôžeš porovnávať reprodukciu teraz s tou pred 5 tis. rokmi, vtedy bola úmrtnosť detí obrovská. a čo sem pletieš čínu, čína má problémy s preľudnenosťou ty blázon, čína naopak obmedzuje reprodukciu - politika jedného dieťaťa.


Alli baba a XL výtržníkov
Alli baba a XL výtržníkov | 18.1.2014 14:48

Cina ma vyhodu pocetnosti, myslis, ze je na spici ekonomiky koli politike jedneho dietata, ktora mimochodom uz bola zrusena. Vzdy platilo a plati narod bez synov je mrtvy. Je mi jedno ci to niekto povazuje za "bludy" mam predsa pravo na nazor, a stale bude za to aby rodicia boli v state viac privilegovani ako homosexuali ktori jednoducho potomkov nikdy mat nebudu. Teraz som povuzil vase zbrane, teda tvridm len svoje a chcem aby ste to respektovali a vy ste z toho natolko vykolajeni, ze sa zmozete len na urazky, tu uz ta sirokohuba tolerancia dako zakapala, teda sudruh rytier.


vlado
vlado | 18.1.2014 14:56

ja som voči tebe veľmi tolerantný, na rozdiel od katolíkov ťa nechcem upáliť, alebo čo je horšie, exkomunikovať.


 
Nie ste prihlásený, pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
 
 
SkryťZatvorit reklamu
loader